نکاتی در ظاهر آقایان که خانم‌ها به آن توجه می‌کنند!
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

بدون شک یکی از نکات مهم در ظاهر آقایان اعتمادبه‌نفس است. اما کمی رسیدگی به استایل و ظاهر باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسید.

نکات مهم لباس آقایان

درست است که خانم‌ها به جزئیات توجه خیلی زیادی دارند و حواس‌شان تقریبا به همه موارد استایل آقایان هست. اما در این میان، نکاتی مهم در ظاهر آقایان وجود دارد که بیش از هرچیز دیگری و تقریبا در همان نگاه اول، توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند. در این مطلب مجله دلتا با ما همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید.

نکات مهم در ظاهر آقایان، لباس فیت

فیت بودن یعنی اندازه بودن لباس، بسیار مهم است، یعنی نه گشاد بودن لباس و نه تنگ بودن آن. لباس حتی اگر اورسایز باشد، نباید بر تن زار بزند و باز هم بعضی قسمت‌های آن مانند سرشانه‌ها باید اندازه باشد؛ بنابراین چه برای استایل رسمی و چه برای استایل‌های راحت‌تری مثل کژوآل، لباس فیت را انتخاب کنید.

نکات مهم در ظاهر آقایان لباس

کفش

کفش از مهمترین نکات در ظاهر آقایان است که خانم‌ها توجه زیادی به آن دارند. این حرف بدان معنی نیست که کفش حتما باید گران‌قیمت یا از چرم اصل باشد؛ تنها کافیست کاملا با استایل ست باشد (مثلا با کت‌وشلوار، کتانی نپوشید)‌و درضمن کفشتان همیشه تمیز و سالم و واکس‌خورده باشد.

نکات مهم در ظاهر آقایان کفش

نکات مهم در ظاهر آقایان، مدل مو

واقعا اگر هر ماه هزینه زیادی بپردازید تا مدل مویی مناسب و جذاب داشته باشید، کار نادرستی نکرده‌اید. مدل مو از اولین نکات مهم در ظاهر آقایان است که در صورت جلب‌توجه می‌کند. مدل مو باید با فرم صورت همخوانی داشته باشد. از طرفی اگر مو جوگندمی است، بهتر است که زحمت رنگ کردن موها را به خود ندهید، چون معمولا بیشتر خانم‌ها از رنگ جوگندمی موی آقایان خوششان می‌آید.

اکسسوری (کیف پول، کمربند و ساعت)

 پیش از هرچیزی توجه خانم‌ها را اکسسوری به خود جلب می‌کند؛ ‌بخصوص ساعت. کمربند و کیف پول هم به‌هیچ عنوان نباید کهنه و پوست‌پوست باشد. بهتر است که کمربند و کیف پولی ساده، اما درعین‌حال شیک انتخاب کنید؛ مخصوصا از رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای و این دو آیتم را باهم ست کنید.

نکات مهم در ظاهر آقایان، رنگ لباس

رنگ لباس بسیار مهم است. ایرادی ندارد اگر آقایان لباس رنگ روشن بپوشند؛ اما بهتر است که موقعیت، سن، رنگ پوست و ست بودن رنگ‌ها را با یکدیگر نیز درنظر بگیرند.

رنگ لباس باید با رنگ پوست همخوانی داشته باشد. یک نکته مهم اینکه خانم‌ها به چشم‌ها توجه زیادی می‌کنند؛ بنابراین رنگی که چشمان شما را جذاب‌تر نشان بدهد، بهترین انتخاب است.

نکات مهم در ظاهر آقایان رنگ

منبع: دلتا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 18 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری